good grammar!!!

This is the place to advertise gear YOU OWN that's for sale, for hire or gear you'd like to own.

Moderators: rick, Mark Bassett


Postby NYMo » Tue May 06, 2008 12:10 am

Hi there,

Look at the pop filter....obviously a guy that also goes to Rick's woodworking classes !

Cheers

N
Y
M
O
NYMo
Valued Contributor
Valued Contributor
 
Posts: 1023
Joined: Sat May 07, 2005 1:54 pm
Location: Sunshine Coast Queensland

Postby tunetown » Tue May 06, 2008 10:06 am

My Farther learnt me to speak proper

:-)
User avatar
tunetown
Frequent Contributor
Frequent Contributor
 
Posts: 925
Joined: Fri Jan 25, 2008 9:33 am
Location: Sydney

Postby TimS » Tue May 06, 2008 10:34 am

NYMo wrote:Hi there,

Look at the pop filter....obviously a guy that also goes to Rick's woodworking classes !

Cheers

N
Y
M
O


LMAO....
User avatar
TimS
Valued Contributor
Valued Contributor
 
Posts: 1734
Joined: Tue May 15, 2007 3:11 pm
Location: Sydney

Postby rick » Tue May 06, 2008 1:14 pm

you know i can go almost anywhere to get laughed at about my woodshed , but in time dear turtlerockers in time .....
"he who dies with the most toys wins " :)
User avatar
rick
Moderator
Moderator
 
Posts: 3444
Joined: Fri May 06, 2005 8:02 pm
Location: Sydney

Postby Kris » Tue May 06, 2008 1:46 pm

I always thought it was "He who dies with the most toys..... still dies".
Kris
 

Postby walding » Tue May 06, 2008 2:57 pm

Kris wrote:I always thought it was "He who dies with the most toys..... still dies".


Thats Funny

:lol:
walding
Frequent Contributor
Frequent Contributor
 
Posts: 695
Joined: Sat Oct 29, 2005 5:43 pm

Postby NYMo » Tue May 06, 2008 3:00 pm

Hi Rick,

What i was trying to imply was that he is the sort of guy you could form an *audio club* with, as he has both Neumann and woodworking interests !

Cheers
N
Y
M
O
NYMo
Valued Contributor
Valued Contributor
 
Posts: 1023
Joined: Sat May 07, 2005 1:54 pm
Location: Sunshine Coast Queensland

Postby heathen » Tue May 06, 2008 5:37 pm

Kris wrote:I always thought it was "He who dies with the most toys..... still dies".


C'mon Kris don't be such a realist, heh. :) Theres gotta be an audio section in heaven somewhere full of Neve, neumann and ssl goodies.

On the other hand imagine being sentenced to eternity in audio hell with only racks and racks full of be!@#$%^& gear, hmmmm I better start being good.
User avatar
heathen
Valued Contributor
Valued Contributor
 
Posts: 1745
Joined: Sun May 08, 2005 11:15 pm
Location: Sydney

Postby Aearth » Tue May 06, 2008 6:51 pm

heathen wrote:
Kris wrote:I always thought it was "He who dies with the most toys..... still dies".


C'mon Kris don't be such a realist, heh. :) Theres gotta be an audio section in heaven somewhere full of Neve, neumann and ssl goodies.

On the other hand imagine being sentenced to eternity in audio hell with only racks and racks full of be!@#$%^& gear, hmmmm I better start being good.[/quote

There's got to be a space for me surely.

nIC
Aearth
Valued Contributor
Valued Contributor
 
Posts: 1156
Joined: Tue Jun 07, 2005 9:06 pm
Location: Sydney

Postby tunetown » Tue May 06, 2008 8:00 pm

NIC, your already in audio heaven

:-)
User avatar
tunetown
Frequent Contributor
Frequent Contributor
 
Posts: 925
Joined: Fri Jan 25, 2008 9:33 am
Location: Sydney

Postby Kris » Wed May 07, 2008 12:11 am

umm.... while we're on the subject of toys....

holy crap.

I think 50 inches might have been a tad too much.

pics soon.
Kris
 

Postby rick » Wed May 07, 2008 8:51 am

50 inch flatscreen in a room vthat is only 60 inches by 60 inches - nah what make you think its too big..?
User avatar
rick
Moderator
Moderator
 
Posts: 3444
Joined: Fri May 06, 2005 8:02 pm
Location: Sydney

Postby chris p » Wed May 07, 2008 9:07 am

Its nice to see he puts that U87 through a classic compressor, though. I bet that be!@#$%^& unit really does something to the 87's sound.
User avatar
chris p
Frequent Contributor
Frequent Contributor
 
Posts: 882
Joined: Tue May 10, 2005 6:15 pm
Location: Sydney, NSW

Postby JulienG » Wed May 07, 2008 9:12 pm

Kris wrote:umm.... while we're on the subject of toys....

holy crap.

I think 50 inches might have been a tad too much.

pics soon.


We really don't need evidence of what happens when you follow the advice of p**is enlargement spam.

;-)
JulienG
Regular Contributor
Regular Contributor
 
Posts: 263
Joined: Sat May 07, 2005 3:02 pm
Location: Sydney, Australia

Re: good grammar!!!

Postby Aearth » Wed May 07, 2008 9:23 pm



I wish I bought this U87 because the one that I just bought for around the same price just cost me $720 to repair from Gunter. Bloody eBay!!!!!!!!!!!!!!!!

nIC
Aearth
Valued Contributor
Valued Contributor
 
Posts: 1156
Joined: Tue Jun 07, 2005 9:06 pm
Location: Sydney

Re: good grammar!!!

Postby tunetown » Thu May 08, 2008 9:41 am

Aearth wrote:


I wish I bought this U87 because the one that I just bought for around the same price just cost me $720 to repair from Gunter. Bloody eBay!!!!!!!!!!!!!!!!

nIC

nIC, That sucks. Make sure he gets reported. You could have almost bought a new one.
User avatar
tunetown
Frequent Contributor
Frequent Contributor
 
Posts: 925
Joined: Fri Jan 25, 2008 9:33 am
Location: Sydney

Postby Kris » Thu May 08, 2008 11:50 am

I got a Viagra tablet stuck in my throat and have had a stiff neck for weeks....... aaaaaahhhhhtthankyouverymuch.
Kris
 

Postby TimS » Thu May 08, 2008 11:59 am

Your a bit of a hard act to follow Kris.....
User avatar
TimS
Valued Contributor
Valued Contributor
 
Posts: 1734
Joined: Tue May 15, 2007 3:11 pm
Location: Sydney

Postby Aearth » Thu May 08, 2008 6:00 pm

Kris wrote:I got a Viagra tablet stuck in my throat and have had a stiff neck for weeks....... aaaaaahhhhhtthankyouverymuch.

I think Kris is on the drink again.

nIC
Aearth
Valued Contributor
Valued Contributor
 
Posts: 1156
Joined: Tue Jun 07, 2005 9:06 pm
Location: Sydney

Postby Kris » Thu May 08, 2008 9:46 pm

lol... I watched Austin Powers recently. Very funny.
Kris
 

Postby tunetown » Fri May 09, 2008 10:08 am

Kris wrote:lol... I watched Austin Powers recently. Very funny.

Yeh..Baby..!!

Ivana Humpalot is hot.........!!!!!
User avatar
tunetown
Frequent Contributor
Frequent Contributor
 
Posts: 925
Joined: Fri Jan 25, 2008 9:33 am
Location: Sydney


Return to For Sale / For Hire / Gear Wanted

Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 1 guest


cron